Aquest proper dissabte, 27 de març, els nostres equips jugaran 3 partits, dos a casa i uncom a visitant.
Començarà la jornada l’Infantil femení jugant fora de casa, dissabte 27 de març a les 12 del matí a Igualada. Les noies de Víctor Martin estan jugant la Fase Classificatòria de la Lliga Catalana Infantil Femenina.
Club Handbol Igualada – Pàgina oficialInfantil Femení
L’Handbol amb majúscules tornarà a ser protagonista al pavelló de Can Vinader el dissabte a la tarda. El nostre dos sèniors masculins reprenen les seves lligues i jugaran a les 18h i a les 19:45h respectivament. De nou podrem tenir una tarda d’Handbol a casa nostra.En primer lloc, jugarà el Sènior Masculí A contra l’Handbol Cooperativa Sant Boi la Copa Federació de Segona Catalana. Els Nois de “Chito” després de molts mesos sense pisar la pista estan preparats per donar-ho tot en aquest matx.
Sènior A Handbol Cooperativa Sant Boi
A continuació, serà el Sènior B de Luis Español qui s’enfrontarà contra l’Handbol Sant Joan Despí en la Copa Federació de Quarta Catalana.
Sènior B Handbol Sant Joan Despí
Us recordem que l’accés al pavelló està restringit per les mesures de seguretat COVID-19
només està permès l’aforament del
%; és a dir només poden ser-hi dintre de l’ instal·lació 60 persones en una grada i 60 persones de l’altre equip en l’altre grada.A més a més, per accedir a la instal·lació caldrà:
1. Mesurar la temperatura. Si la temperatura corporal és superior a 37ºno és podrà accedir
2. Tenir col·locada la mascareta.
3. Desinfecció de mans amb gel hidroalcohòlic.
4. Respectar, si és genera algun tip de cua, a els l’1,5 metres de distància entrepersones.
5 Els assistents a cada partit s’hauran de registrar a l’entrada de la Instal·lació en un full (digital o paper) on constaran el seu nom, DNI i telèfon de contacte
6. Les persones de control d’accés indicaran el seu lloc a la graderia i es NO es podrà moure durant tot el partit.
7. En el cas d’unitats familiars o que dues o tres persones siguin bombolla de convivència i seguint junts, per mantenir la distància de seguridad d’1,5 m, és deixarà sempre 2 seients davant i darrere ia las costats.
8.Hi haurà una entrada i una sortida diferent al Pavelló de Can Vinader
/Molta sort a tots i totes
#EsportiuCastelldefels#FuriaAmarilla#SomdeSegona#SèniorMasculíA#SèniorMasculíB#SèniorFemení#Benjamí#AlevíBlau#AlevíGroc#AlevíVermell#AlevíFemení#InfantilFemení#InfantilMasculí#CadetFemení#CadetMasculí#Juvenil#Handbol#Balonmano#HandbolEsportiuCastelldefels#CastelldefelsFemEsportCastelldefels Fem EsportFederació Catalana d’HandbolHandbol CatalaCatHandbol, tot l’handbol Català