Com segurament tothom ja coneixeu, tot fa indicar que en les pròximes hores la Generalitat de Catalunya, per mitjà del PROCICAT, adoptarà noves mesures per prevenir els brots de coronavirus.

Entre les mesures a adoptar està la suspensió de totes les competicions els caps de setmana del 17 i 18 d’octubre i el cap de setmana del 24 i 25 igualment d’octubre, a excepció de l’esport professional i de les competicions amb calendaris estatals o internacionals.

Tot i el comunicat de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya, aquesta decisió NO ES OFICIAL, primer l’ha de prendre el PROCICAT i posteriorment s’haurà de validar des de l’àmbit judicial.

A hores d’ara la Federació Catalana d’Handbol no recull aquesta informació en les seva webs i no han contactat amb els clubs de manera oficial per informar de cap alteració dels calendaris per al proper cap de setmana.

Restem a la vostre disposició per qualsevol dubte a consulta.

Junta directiva de l’Handbol Esportiu Castelldefels