?#EsportiuCastelldefels
#Castelldefels, ciutat feminista ?
?‍♀️?‍♀️El nostre #InfantilFemení i les jugadores del Handbol Club Laietàtambé s’han sumat aquesta tarda de dissabte, 24 de novembre, a la lectura del “Manifest del món de l’esport per a l’eliminació de la violència envers les dones” al pavelló de Can Vinader.
Durant el petit acte s’ha desplegat una pancarta reivindicativa per la igualtat de gènere al món de l’esport i hem obert paraigües per un #Castelldefels lliure de violència masclista. A més a més, hem comptat amb la presència del regidor de Polítiques d’Igualtat de l’Ajuntament de CastelldefelsAlex Company.
Gràcies a tots i totes per la vostra participació.
#Castelldefels #dones #igualtat #24Novembre

?? Dintre de les activitats programades a les XVI Jornades del Dia Internacional per l’Eradicació de la Violència envers les Dones que s’està celebrant aquesta setmana a la ciutat, Handbol Esportiu Castelldefels s’adhereix a la campanya:
“L’Esport català contra la violència de gènere”
@Espai Montserrat Roig Eric Albert Martinez